#1 Skrevet Juli 20, 2006 Lurer på om denne passer i min A4 B5? Link: http://cgi.ebay.de/S-Line-Echtleder-Schaltknauf-Original-Audi-A3-S3-8L_W0QQitemZ180006232016QQihZ008QQcategoryZ53958QQrdZ1QQcmdZViewItem Eller denne til både VW,Skoda og Audi? Link: http://cgi.ebay.de/Echtleder-Schaltknauf-Audi-VW-Seat-Skoda-BMW-usw_W0QQitemZ180006230608QQihZ008QQcategoryZ53958QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 Mulig du får den til å passe, men er det no kult med "6 trinns" girkule på ei 5 trinns kasse, og reversen "feil vei" i tillegg? Edit: Så nå at du fikk den i 5 trinns også, men reversen vises vel feil vei uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 Mulig du får den til å passe, men er det no kult med "6 trinns" girkule på ei 5 trinns kasse, og reversen "feil vei" i tillegg? Edit: Så nå at du fikk den i 5 trinns også, men reversen vises vel feil vei uansett? Bestillte samme girkule fra samme leverandør til A3`en min. Fikk da spørsmål om jeg hadde 5 eller 6 gir og hvor reversen satt for at de da kunne sette på rett emblem på girkulen i forholdt til girkassen jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 Bestillte samme girkule fra samme leverandør til A3`en min. Fikk da spørsmål om jeg hadde 5 eller 6 gir og hvor reversen satt for at de da kunne sette på rett emblem på girkulen i forholdt til girkassen jeg hadde. Stemmer det,står at man får den til både 5 og 6-trinns kasser. Tenkte jeg skulle kjøpe kun "knoppen" har nesten akkurat kjøpt en ny org girpose så,må vell være ca samme innfestningen på kulene på A3 og A4? Er girstangen gjenget eller ikke på A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 Stemmer det,står at man får den til både 5 og 6-trinns kasser.Tenkte jeg skulle kjøpe kun "knoppen" har nesten akkurat kjøpt en ny org girpose så,må vell være ca samme innfestningen på kulene på A3 og A4? Er girstangen gjenget eller ikke på A3? Mener å huske at girstangen ikke var gjenget. Strammet det hele med en slangeklemme før girposen ble trukket ned og festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 Ok. Takker Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...