A3 8L S-Line gearkule og pose - passer den i A4 B5?

Anbefalte innlegg

Mulig du får den til å passe, men er det no kult med "6 trinns" girkule på ei 5 trinns kasse, og reversen "feil vei" i tillegg? : klø :

 

Edit: Så nå at du fikk den i 5 trinns også, men reversen vises vel feil vei uansett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du får den til å passe, men er det no kult med "6 trinns" girkule på ei 5 trinns kasse, og reversen "feil vei" i tillegg? : klø :

 

Edit: Så nå at du fikk den i 5 trinns også, men reversen vises vel feil vei uansett?

 

Bestillte samme girkule fra samme leverandør til A3`en min. Fikk da spørsmål om jeg hadde 5 eller 6 gir og hvor reversen satt for at de da kunne sette på rett emblem på girkulen i forholdt til girkassen jeg hadde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte samme girkule fra samme leverandør til A3`en min. Fikk da spørsmål om jeg hadde 5 eller 6 gir og hvor reversen satt for at de da kunne sette på rett emblem på girkulen i forholdt til girkassen jeg hadde.

 

Stemmer det,står at man får den til både 5 og 6-trinns kasser.

Tenkte jeg skulle kjøpe kun "knoppen" har nesten akkurat kjøpt en ny org girpose så,må vell være ca samme innfestningen på kulene på A3 og A4? : klø :

 

Er girstangen gjenget eller ikke på A3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det,står at man får den til både 5 og 6-trinns kasser.

Tenkte jeg skulle kjøpe kun "knoppen" har nesten akkurat kjøpt en ny org girpose så,må vell være ca samme innfestningen på kulene på A3 og A4? : klø :

 

Er girstangen gjenget eller ikke på A3?

 

 

Mener å huske at girstangen ikke var gjenget. Strammet det hele med en slangeklemme før girposen ble trukket ned og festet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. :D

Takker Ørjan. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.