#1 Skrevet Juli 20, 2006 Noen bilder fra kveldens samling. Helt greit oppmøte, spesielt med tanke på at det egentlig ikke var planlagt noe møte før etter ferien Enkelte hadde kanskje utfordra cord-skjebnen vel lenge.. Simon sin gromme 200 20v S6'en til Eirik var som vanlig på plass Vidar begynner vel snart også å kunne kalles en fast gjest Per-Andre sin nyinnkjøpte, og enn så lenge orginale A4 TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 To biler vi ikke ser så mye til vanlig på møtene våre.. Men de dro opp VW-snittet ganske bra i kveld Jens sin Golf V, og Passaten til Kay. A4'en til Håkon med 20" TSW.. Min egen A4, nesten nyvasket A4 B6'en til Johan Alle gutta på lang lang rekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 Det vites ikke om noen av gutta slo til på dette tilbudet.. Alle bildene i litt bedre kvalitet finner dere her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 Meget brukbart oppmøte for å være midt på sommeren Jeg ser jeg må komme og dra ned gjennomsnittet på felgstørrelsen litt på neste møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2006 Dette så bra ut ja. Kan bli bra oppmøte neste treff også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...