Anbefalte innlegg

Hmmm vis jeg skal ha meg en flerbruksbil da kjøper jeg men en en en.. hmmmm en TT med takstativ:P

 

Syntes dette var litt spesielt å ha takstativ på en TT, så jeg måtte slenge ut et bildet av en TT jeg så.. Montro hvordan den hadde tatt seg ut med skiboks??

 

tt.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig! :D

 

Ja man får nok se min med takstativ til vintern også.

Men man får vel tak i slik som går "oppover bakruta" på TT og?

 

!off topic men!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Evo VI med skistativ i Oslo i forrige uke, så ikke så veldig smart ut det heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns faktisk det er litt kult at folk setter skistativ på tt. Så en på Norefjell da disse bilene var nesten nye på markedet. Spesielt....liksom ikke en typisk allrounder heller......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel heldigvis ikke alle som har lånt så mye penger at de har både en TT og en A6-avant i garasjen... Dog, spesielt? Absolutt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde denne kommet med henger eller liten campingvogn i samme slengen hadde det toppa hela driden...

 

Er en kar som kjører rundt i Z3 roadster med stein bakpå henger her om dagen, ser litt... Dumt ut? Men ja, biler må jo kunne brukes og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her..

 

Var på vei til Storefjell i vinter, og stoppet innom en shell-stasjon for en liten matbit. Og der stod det søren meg en 993 MED skiboks : rolleyes

Det også syns jeg så litt spesielt ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste jeg har sett så lang er en BMW 3 serie cab (E46) med full rieger styling, svære kromfelger, skamsenk og en diger campingvogn på slep

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både takstativ m/ sykkelholder og takboks (kort type) til min TT, Funker utmerket.

;) (har desverre ikke noe bilde av dette, men det kommer etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det dumt ut? :P

 

 

Er jo til for å brukast!!

DSC00155_web.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde denne bak på min 55 mm. senka A4. Totalvekt på ca. 1.2 tonn, så litt dumt ut det også. A4en hadde noe å tenke på da.. Rakk desverre ikke å ta noe bildet før den ble lasta av hengeren..

an1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde denne kommet med henger eller liten campingvogn i samme slengen hadde det toppa hela driden...

 

Er en kar som kjører rundt i Z3 roadster med stein bakpå henger her om dagen, ser litt... Dumt ut? Men ja, biler må jo kunne brukes og.

 

 

Har hatt noen diskusjoner ang z3,tt og lignende biler og hengerfeste.

Z3 vet jeg at det faktisk ikke er lov å ha hengerfeste men hva med TT`n ?

Ikke det at det noen gang kommer på min men hvorfor er det ikke lov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste jeg har sett så lang er en BMW 3 serie cab (E46) med full rieger styling, svære kromfelger, skamsenk og en diger campingvogn på slep

 

 

Eg traff ein gammal 325cab med stor boggivogn i danmark,såg litt rart ut ja.s€o traff eg på ein a4 begravelsebil og,har alderig sett dei før heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.