#1 Skrevet Juli 20, 2006 har fått nytt justerbartsenkesett men usker ikkje heilt korleis man monterte det sammen igjen på toppen. slik ser demparen ut no: er dette riktig satt sammen?? her ligger delane i rekkfølge. begynner fra venstre har nemlig ikkje dei gamle demparane så eg kan ikkje sjå på dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2006 Bilde........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2006 skulle vel være riktig det. er noen annen måte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2006 skulle vel være riktig det. er noen annen måte da? eg veit ikkje. har sett i haynesboka og ser ut som dette er den einaste måten. kan vera at eg mangler noko. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2006 eg veit ikkje. har sett i haynesboka og ser ut som dette er den einaste måten. kan vera at eg mangler noko. posta den på samme tid som det bildet over kom:o ser jo ut som du mangler en del deler, men hvis ikke noen andre kommer med inspilll her, hadde fertfall jeg kommet til å satt sammen sånn som du viste, å hvis det funker da så er det jo GO! merkes jo fort hvis det blir noe slark el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2006 Bilde........ har du delenr til 16 og 17?? var å henta nokre av dette på møller idag, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2006 16 = 191 512 339 17 = 191 512 340 Edit : Ser stort sett ut som det er samme delenr på alle golf2 med fwd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2006 16 = 191 512 33917 = 191 512 340 Edit : Ser stort sett ut som det er samme delenr på alle golf2 med fwd. takk. da trur eg mangler nr 17. kan tenka meg at den er veldig lik nr 6 berre denne har eit større hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...