#1 Skrevet Mai 10, 2004 Hei, Jeg skal skifte luftfilter på min og jeg tenkte på å skifte til ett som gir litt mer luft enn det orginale. Tenkte på ett innsatsfilter, ikke open air. Noen som har ett merke å anbefale og adresse/tlf til en forhandler som har en grei pris ? .as. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2004 AudiSentrum.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2004 K&N er vel kurant å benytte... De får du kjøpt hos bl.a. NBS Er mange som har mye imot disse filterne, men jeg har kjørt mange år med K&N uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2004 Jeg har kjørt med K&N tidligere, og gjør det enda. Ellers anbefaler mange Apexi's tørre filtre, som ikke slenger olje på lmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2004 Kjørte med King Dragon på min RS2, og var veldig fornøyd. Har nå K&N på A6`en, er også fornøyd med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...