#1 Skrevet Juli 21, 2006 hehe, lagde en liten film snutt av bilen min.. dette er bare en liten teaser da.. kommer mere etterhvert http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=S6dump.flv http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=s6dump2.flv http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=s6grus2supadupafly.flv http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=s6grus1.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 "Syk mann, liten t..." ... ja... Fint å vite at du ikke er som oss andre, jenta mi Prøv å beholde førerkortet denne gangen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 Prøvde å støvlegge litt jeg da. Virker som det er det eneste bilen min klarer: bh : JEG VIL HA SPERRRRRRRRE: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 "Syk mann, liten t..." ... ja... Fint å vite at du ikke er som oss andre, jenta mi Prøv å beholde førerkortet denne gangen da? hehe, takk pappa... hehe jeg har da ikke gjordt noe ulovelig nå da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 her er en av knut også.... http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=knutsfilm2.flv edit: byttet film etter knuts ønske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 ble tøft detta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2006 kule filmer.. men så ikke bra ut for lakken eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2006 men så ikke bra ut for lakken eller? ... eller felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2006 En bil er til for å brukes:nana: Ikke noe problem med hverken lakk eller felger. Men bilen var nyvasket før jeg begynte og jeg måtte dra og vaske den igjen etter jeg var ferdig da jeg hadde 2kg støv inni hver felg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2006 Kjedelig fargeforskjell på høyre fordør og forskjerm da Arve... Ellers kule filmer men jeg synes synd på felger og lakk som flere andre her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2006 Kjedelig fargeforskjell på høyre fordør og forskjerm da Arve... Ellers kule filmer men jeg synes synd på felger og lakk som flere andre her ja, jeg veit... men det blir bra igjen skal du se.. stiller sterkt til neste år igjen.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2006 Kule filmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 21, 2006 Godt å se det er flere 2,2T i Lillestrøm Og se å få lakkert de nederste listene også, da blir bilen mye penere!! Og stakkars lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 21, 2006 ja, alt kommer. jeg skal ha på fult kit så det er grunnen til at det ikke er lakkert ned enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 21, 2006 Godt å se det er flere 2,2T i Lillestrøm Og se å få lakkert de nederste listene også, da blir bilen mye penere!! Og stakkars lakk.. Frank Andre kjører jo også S2 2,2T i Lillestrøm så det er flere av dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 21, 2006 måtte da være bedre gjøra sånt på asfalten da;) hehehe.. ellers bra filmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 22, 2006 måtte da være bedre gjøra sånt på asfalten da;) hehehe.. ellers bra filmer Grunden til at jeg gjorde det på grus er at verken jeg eller Arve har sperre på bakakslingen. Så på grus TRODDE: bh : jeg at jeg skulle få ut rompa og dra noen fine piruetter men nei da. Blir bare store fine buer. På asfalt går det ennå dårligere: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 22, 2006 vi må få inn 500-600 hk knut og bygge bilene om til banebiler så får vi det til... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 22, 2006 Min A6 er lett å få sleng på, og den har mye mindre hester enn dere. Jeg kjører/triller sakte (15-20 km/t) i sirkel, bånn gass og bråslipper clutchen. Da stikker rumpa ut. Klarer dette til og med på våt asfalt, klarer ikke piruetter da, men får fin sleng. Lånte en A6 2.4q en gang og den var like lett å få ut i piruett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 22, 2006 jeg må bytte clutsj først så skal jeg prøve.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 22, 2006 Min A6 er lett å få sleng på, og den har mye mindre hester enn dere. Jeg kjører/triller sakte (15-20 km/t) i sirkel, bånn gass og bråslipper clutchen. Da stikker rumpa ut. Klarer dette til og med på våt asfalt, klarer ikke piruetter da, men får fin sleng. Lånte en A6 2.4q en gang og den var like lett å få ut i piruett. Ja det hadde ikke vært noe problem med min heller. Men litt vanskelig å trille sakte rundt og brå slippe clutsh på en automat. Jeg prøver å nappe i brekket som en gud men det hjelper ikke det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 22, 2006 vi må få inn 500-600 hk knut og bygge bilene om til banebiler så får vi det til... hehe Trenger ikke det heller. Bare sette på S4 bakaksel så jeg får sperre på bilen. Klarer å dra donuts men S4 og S2 men ikke med min. Og både S4 og S2 har mindere hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 22, 2006 Hvis du bygger om til manuell kasse har jeg s4 bakdiff med sperre til deg Da kan du spinne piruetter på tørrA til du blir grønn i tryne hvis du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 22, 2006 Har sendt mail til ES men kan ikke akuratt skryte av at de er så flinke til å svare på mail. Fikk svar av Julie med pris på ombygging til manuell. Men etter det svarer de ikke lenger på mail. Men store farer for at du blir kvitt den akslingen Frank. Ringer deg når det blir aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 22, 2006 Har sendt mail til ES men kan ikke akuratt skryte av at de er så flinke til å svare på mail. Fikk svar av Julie med pris på ombygging til manuell. Men etter det svarer de ikke lenger på mail. Men store farer for at du blir kvitt den akslingen Frank. Ringer deg når det blir aktuelt. De har ferie Knut Erik, er tilbake for fullt med alle mann 1. August som jeg forstod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...