#26 Skrevet Juli 22, 2006 Håper ikke de har hatt ferie siden april/mai? Isåfall vil jeg også jobbe der: haha : Men jeg sendte også en mail til dem for ca 1 uke siden og den skjønner jeg at de ikke har svart på da. Men jeg har ikke dårlig tid jeg. Tid har jeg alt av det er lysten som stresser:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 22, 2006 Tid har jeg alt av det er lysten som stresser:rolleye: Fantastisk sitat... Kjenner meg ikke igjen nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 23, 2006 Tjolahopp, blir hos meg neste helg igjen da... nå venter senga mi. Skål... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 23, 2006 her er en av knut også.... http://s17.photobucket.com/albums/b87/passatRSTDI/?action=view¤t=knutsfilm2.flv edit: byttet film etter knuts ønske Hadde nok ALDRI kommet på å kjøre slik på grus med bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...