#1 Skrevet Juli 21, 2006 Hvor får jeg kjøpt slike: Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 Hvor får jeg kjøpt slike: Christian Chlas Olson har nok slike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 de som driver med telefon og nettverk har nok slike! fine klemmer, men desverre ikke noe spesielt hardføre.. de tåler ikke så veldig mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 Skal stjele størm fra den kontakten inn på navigasjonen, siden jeg skal koble til ekstern cd spiller, og tenkte at noe sånn kunne vært mitt i blinken. Få se på clas ohlson jeg da Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 Hei! Det heter ikke kabeltyv men det heter Scotchlok og er fylt med vaselin, og brukes til tlf kabel osv. Jeg har flere esker med slikt da jeg driver med strøm osv. Hvis du sier ifra hvor mange du vil ha, så kan jeg sende noen gratis til deg i en konvolut. Skal det være for 2 ledere eller 3 ledere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...