Defekt låsekasse mk3, må limes eller noe...

Anbefalte innlegg

Skulle montere en biltema-sentral-lås i stasjonsvognen, og klarte jo da å knekke det "øyet" inni låsekassen (det øyet som en fester låsestaget som går opp i døren på innsiden).

 

Lur som jeg er, kjøpte jeg en brukt låsekasse og samme leksen her også. Knukket øye inni låsekassen.

 

Så nå sitter jeg her med 2 stk låsekasser, begge er defekte, og har f**n ikke mye lyst til å kjøpe 1 til (med mindre jeg får en billigt her på forumet da :o )

 

Har allerede prøvd å lime med Araldit, men det knakk opp igjen med en gang.

 

What to do??

 

Finnes det en sterkere/bedre lim en Araldit?

 

Tips mottas med takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker du på det øyet på bakenden av selve låsesylinderen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hva du mener, men det et det øyet til staget som går opp til låse-knappen i døren (innv)

 

Det går jo bare 2 stag ut av låsekassen (den inni døren). 1 til dør-åpneren inni, og 1 til lås.

 

Sånn som det er nå, så får jeg ikke låst døren ved å trykke ned låseknappen. Må springe rundt bilen å låse med nøkkel fra utsiden. Plagsomt. : smil :

 

Kan jo kjøpe ny til 7-800,- kr, men hadde vært greit å sluppet.

 

Er jo mangen kloke hoder her inne, som kansje kan finne en lur måte å fikse dette på.

 

Edit: Det øyet som er brukket, er på en måte inni låsekassen (men låsekassen kan jo åpnes)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener, det enkleste må vel å være å finne en brukt låsekasse? Dette er jo ikke direkte slitedeler heller, så en brukt låsekasse bør jo være i god stand så lenge man ikke ødelegger den ved demontering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp en på hoggern.. sjekk om den er hel først da.. og hvordan greier di og brekke disse,, det skjønner jeg ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og hvordan greier di og brekke disse,, det skjønner jeg ikke

 

Kan si det sånn at hvis en person med kort lunte skal montere biltema-sentrallås, så knekker dem fort...... :rolleye: :rolleye: :rolleye: (dette kjenner jo ikke JEG til....... )

 

Får vel kjøpe en til tenker jeg. : mad : : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si det sånn at hvis en person med kort lunte skal montere biltema-sentrallås, så knekker dem fort...... :rolleye: :rolleye: :rolleye: (dette kjenner jo ikke JEG til....... )

 

Får vel kjøpe en til tenker jeg. : mad : : mad :

 

 

 

heheheh....: haha ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.