#1 Skrevet Juli 21, 2006 Skulle montere en biltema-sentral-lås i stasjonsvognen, og klarte jo da å knekke det "øyet" inni låsekassen (det øyet som en fester låsestaget som går opp i døren på innsiden). Lur som jeg er, kjøpte jeg en brukt låsekasse og samme leksen her også. Knukket øye inni låsekassen. Så nå sitter jeg her med 2 stk låsekasser, begge er defekte, og har f**n ikke mye lyst til å kjøpe 1 til (med mindre jeg får en billigt her på forumet da ) Har allerede prøvd å lime med Araldit, men det knakk opp igjen med en gang. What to do?? Finnes det en sterkere/bedre lim en Araldit? Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 Tenker du på det øyet på bakenden av selve låsesylinderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 Ikke helt sikker på hva du mener, men det et det øyet til staget som går opp til låse-knappen i døren (innv) Det går jo bare 2 stag ut av låsekassen (den inni døren). 1 til dør-åpneren inni, og 1 til lås. Sånn som det er nå, så får jeg ikke låst døren ved å trykke ned låseknappen. Må springe rundt bilen å låse med nøkkel fra utsiden. Plagsomt. Kan jo kjøpe ny til 7-800,- kr, men hadde vært greit å sluppet. Er jo mangen kloke hoder her inne, som kansje kan finne en lur måte å fikse dette på. Edit: Det øyet som er brukket, er på en måte inni låsekassen (men låsekassen kan jo åpnes) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 Jeg forstår hva du mener, det enkleste må vel å være å finne en brukt låsekasse? Dette er jo ikke direkte slitedeler heller, så en brukt låsekasse bør jo være i god stand så lenge man ikke ødelegger den ved demontering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 kjøp en på hoggern.. sjekk om den er hel først da.. og hvordan greier di og brekke disse,, det skjønner jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 og hvordan greier di og brekke disse,, det skjønner jeg ikke Kan si det sånn at hvis en person med kort lunte skal montere biltema-sentrallås, så knekker dem fort...... :rolleye: (dette kjenner jo ikke JEG til....... ) Får vel kjøpe en til tenker jeg. : mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2006 Kan si det sånn at hvis en person med kort lunte skal montere biltema-sentrallås, så knekker dem fort...... :rolleye: (dette kjenner jo ikke JEG til....... ) Får vel kjøpe en til tenker jeg. : mad : heheheh.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...