Fikse småfeil i instrument - 1981 VW Jetta

Anbefalte innlegg

Bilen min har eit instrument frå einser-Golf.

Turtellaren fungerar ikkje, men det er berre på grunn av at det ikkje er lagt opp kabel til det...

 

MEN

 

1.

Varsellampa for kjøling/kjølevifte blinkar heile tida, uansett om motor er kald eller ikkje.

Vifta fungerer.

 

2.

Bensinmåler er død. Kor kan eg begynne feilsøkinga?

 

3.

Varsellampe for håndbrekk/bremsesystem lyser når håndbrekket er av. Det skrur seg derimot av når lysa blir slått på eller i det øyeblikk lyshorna blir slått på. Forslag? Kan det vere litt feil tilkobling sidan desse står ved sidan av kvarandre i instrumentet?

 

Bremsevæske er det nok av, og også belegg på frambremsene. Bakbremsene har eg ikkje sjekka. Ellers tek bremsa litt langt inne. Kan det vere ein bremsekrets som er ødelagt?

 

 

 

Håper på litt tips! Alle er gode :) Har endelig litt fri frå jobb, så bilen kan få litt tlc. :)

 

Mvh

Sture : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP!

 

Har holdt på litt i dag og funne ut at giveren til bensinmåleren er defekt (den under baksetet.) Så viss nokon har ein slik liggande og slenge så gi ein lyd ;)

 

Ellers har eg ikkje blitt klokare når det gjeld varsellampa for kjølinga...

 

Har også samme problem med varsellampa for bremsesystemet enda...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.