Bergen: Noen her som har kjøpt denne Bobla?!

Anbefalte innlegg

så denne på hurtigrute-kaia i går kveld.. noen her inne som skal ha?! skulle til bergen.. var jo kul da.. skulle bare senket den bak også..: rock :

boblee copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk jeg så den i rundkjøringen i Knarvik i dag. Fet boble.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett den i knarvik området jeg og.. skam fet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff den i dag i retning Frekhaug...

Var ikke så dum den. Men kunne godt våre litt lavere bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den i rundkjøringen i Knarvik i forgårs... såg ut som om det var en dame som kjørte den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer om denne?

 

De gangene jeg har levert noe til Expert på knarvik senter så står den boblen alltid på utsiden der.. kan sikkert tyde på at noen som jobber inne på det senteret eier den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner de som eiger den, eller kjenner og kjenner... vet hvem det er... det er en jente som eiger den... rå bolbe, typen hennes er en "gjenganger" der som jeg jobber så fikk snakket litt om den... Fet boble...:D Kan nevne neste gang jeg treffer han og be de dra seg inn her på forumet og kanskje slenge ut noen bilder...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke hun som eide den lengre, hun har akkurat solgt den visst nok... Aner ikke hvem som eiger den nå da...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faan bilde av mæ å dr jo... hallvar må itj lægg ut sånt utn å spør:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.