#1 Skrevet Juli 21, 2006 Hei jeg har kjøpt meg en vag-com usb kabel. Når jeg kobler den opp på min s6 96 mod finner den ikke bilen, har prøvd på en a4 å der finner den heller ikke bilen? Å får heller ikke oppdatert firmware heller? Hva er galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 har du valgt riktig com port og skrudd på tenning..? innstallert driverne til usb kabelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 Det står at den finner kabelen å alt sånn å ja tenninga står på, å led lyset på kabelen lyste når jeg hadde den i a4 en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 hvilken vag com version har du? betalt eller rimelig gratis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 har kjøpt den av han på obd2.no chato hetter han. Sånn hex can usb eller hva den nå heter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2006 hvordan ser jeg hvilken port usb kabelen bruker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...