Anbefalte innlegg

Va der noen andre en mg som va på torget i stavanger i går å så The girl next door på storskjerm (16*9 Meter :D ),d va helt konge. Masse folk å mange fine damer va der på torget. :D

 

Knall bra film og forresten, den e verd å se folkens. En skikkelig bra komedie me masse fine damer å litt bryster innimellom : sikle :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det fikk jeg ikke med meg :( Så du fikk sett litt boobies.gif du ja! Men du har jo lov du-> du som er singel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess e d, men uansett så e d låv å se men ikke røre HP : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det blir vel litt kjedelig i lengeden det vel??(tenker på ditt tilfelle)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens men eg har ikke noen problemer me d ennå... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Va der noen andre en mg som va på torget i stavanger i går å så The girl next door på storskjerm (16*9 Meter :D ),d va helt konge. Masse folk å mange fine damer va der på torget. :D

 

Knall bra film og forresten, den e verd å se folkens. En skikkelig bra komedie me masse fine damer å litt bryster innimellom : sikle :: ja :

 

Ja hadde eg visst om d sko eg gått.....:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå kan du trega på at du ikke leste Stavanger-Aftenblad på fredag, sto ei heile sia om d der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.