#1 Skrevet Juli 21, 2006 Hva må demonteres for å få ut "ekstrainnstrumentene" under varmeapparatpanelt for å skifte pærer. Må hele jæ.... midtkonsollen ut? Kan bryterene til varmeapparat trekkes rett ut for å løsne dette panelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 Her står det forklart: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1261/a1261.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 Takk takk. Men har ikke AC. Kan knottene til varmeapparatet trekkes rett ut? Synes de sitter litt for godt til at jeg tør å "røske" tak i dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 Jada, røsk løs. Bruk to fingre, tang er ikke å anbefale da du lager hakk i bryterene, garantert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 Joda gikk greit å få av bryterne, satt bare litt fast. Men har ikke mulighet til å bytte pærene i ekstrainnstrumentene fra den siden. Trykkte inn hele varmeapp. panelet, men blir for liten plass til å komme til pærene. Må nok ut med midtkonsollen.... Noen som har en rask forklaring på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2006 Fant fort ut av det når jeg begynte å skru. Man ganske typisk så har fyren på møller gitt meg feile pærer. (uten sokkel). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2006 Sjekk på bensinstasjonene i nærheten. Ene (eneste?) esso stasjonen i ålesund har såfall godt utvalg i intrumentpærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2006 Sjekk på bensinstasjonene i nærheten. Ene (eneste?) esso stasjonen i ålesund har såfall godt utvalg i intrumentpærer. javist.... hadde jeg bare kunne forlatt huset. Det får bare vente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...