Anbefalte innlegg

Hva må demonteres for å få ut "ekstrainnstrumentene" under varmeapparatpanelt for å skifte pærer. Må hele jæ.... midtkonsollen ut?

 

Kan bryterene til varmeapparat trekkes rett ut for å løsne dette panelet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk. Men har ikke AC. Kan knottene til varmeapparatet trekkes rett ut? Synes de sitter litt for godt til at jeg tør å "røske" tak i dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, røsk løs. Bruk to fingre, tang er ikke å anbefale da du lager hakk i bryterene, garantert. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda gikk greit å få av bryterne, satt bare litt fast. Men har ikke mulighet til å bytte pærene i ekstrainnstrumentene fra den siden. Trykkte inn hele varmeapp. panelet, men blir for liten plass til å komme til pærene. Må nok ut med midtkonsollen.... Noen som har en rask forklaring på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant fort ut av det når jeg begynte å skru. Man ganske typisk så har fyren på møller gitt meg feile pærer. (uten sokkel). : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk på bensinstasjonene i nærheten. Ene (eneste?) esso stasjonen i ålesund har såfall godt utvalg i intrumentpærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk på bensinstasjonene i nærheten. Ene (eneste?) esso stasjonen i ålesund har såfall godt utvalg i intrumentpærer.

 

 

javist.... hadde jeg bare kunne forlatt huset. Det får bare vente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.