#1 Skrevet Juli 21, 2006 Var i Drammen Torsdag å knipsa litt bilder sammen med en kamerat, ble endel bra, ble vel totalt 200bilder, men ikke alt var like bra kan man si. enjoy: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2006 Hmm,synes jeg så en kebab-tralle oxo? Fiiiiine vogner dere har Kenneth! *Silver ruuules* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2006 Blei noen bra bilder detta. Gleder meg til å se resten. (Venter spent på cd med resten av bildene) Var artig med litt photoshoot. Frister til gjentakelse.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2006 Hmm,synes jeg så en kebab-tralle oxo? Fiiiiine vogner dere har Kenneth! *Silver ruuules* kebab tralla var ment som knipsebil, altså sityte baki og knipse bilene våre, men den baila når vi trengte den.hehe. hey, jeg har hatt kebab tralle jeg;) største søppla jeg har hatt: flau : har en hel haug med andre bilder og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2006 Bilene er by the way 1 stk golf gti jubileum og 1stk golf v6-4motion: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...