HJEELP!! Bilen starter ikke!!

Anbefalte innlegg

hadde ute instrumenthuset og byttet til hvite instrument.. Når jeg koblet på pluss kabelen i dag så starter bilen og dauer med en gang.. Hva kan vere galt?!?!?: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blinker en sånn "Nøkkel" når tenninga er på:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok fått litt trøbbel med startsperren din. Vet ikke hvordan du skal fikse det.

Litt sånn OT. Hvordan fikk du av nålene på instrumentene dine når du bytta skiver? Var det bare å dra de av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den nøkkelen viser at start sperra har slått inn.. den skal være en liten kontakt med to ledere som skal sitte bak ved tenningshuset en plass...

er ikke 100% sikker men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok fått litt trøbbel med startsperren din. Vet ikke hvordan du skal fikse det.

Litt sånn OT. Hvordan fikk du av nålene på instrumentene dine når du bytta skiver? Var det bare å dra de av?

Prøvde og ta dem av med gaffel med satt h***** fast, så klippet opp skivene og lot nålene vere på.. Ser det om en vet om det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene, litt skeptisk til det med loddinga.. Forstår ikke hvordan det kan plusselig kan ha blitt slik.. aldri hatt problemer før: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene, litt skeptisk til det med loddinga.. Forstår ikke hvordan det kan plusselig kan ha blitt slik.. aldri hatt problemer før: bh :

er ikke noe og være skeptisk for ettersom det funker hos alle/mange andre.. lodd i vei start og kjør.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kameraten min opplevde det samme på en Passelat 1.8t når vi gjorde modden på våre instrument hus, samme symptomer, starter og dauer..

1 stk ødelagt ledningsnett som måtte byttes.. Hadde ikke noe med instrumenthuset å gjøre.

Forresten, vi brukte gaffel og makt for å få av viserene, man må bare være bestemt og ikke nøle, da blir de skjeve.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har blitt i orden igjen nå:) Vet ikke hva som var galt tok av minus polen og skulle ta av rattet og tenkte bare å prøve en gang til.. så koble på igjen og alt funket:tilber: blei gromt med hvite instrument!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig feilen vil komme igjen innimellom da. Men men, funker jo nå. Få ut bilde av hvite instrumenter a...og hvor du kjøpte folien hen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent med hvite skiver!

23.07.2006 16-30-13_0002 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og vil ha. Hvilken farge har de når det er mørkt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldi fornøyd.. Godt lys i mørket, noe det ikke var på min tidligere s6.. Rødt lys i alle skrift og visere:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Kenneth,hvor kjøpte du instrumentholderen din til 2-holdere?Og passet denne rett inn i din 99mod uten noe modding? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autospar.no har holdere som passer til a4. De passer rett nedi. Jeg har en enkel holder til a stolpen, men de har både to og tre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperren ligger i instrumentet. så vis du koplet fra det så kan det jo være at den på kodes på nytt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperren ligger i instrumentet. så vis du koplet fra det så kan det jo være at den på kodes på nytt??

Mitt instrument kveldet etter at jeg satte inn chromeringer i det,glemte og koble av batteriet så er kanskje ikke så rart.. :(

Startsperren min køddet etter dette oxo,etter den dyre opplevelsen på 5000kr skal jeg ALDRI åpne mitt instrument igjen... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autospar.no har holdere som passer til a4. De passer rett nedi. Jeg har en enkel holder til a stolpen, men de har både to og tre!

Ok,jeg kjøpte min i fra Powerzone og skulle passe min perfekt men,nei da.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Kenneth,hvor kjøpte du instrumentholderen din til 2-holdere?Og passet denne rett inn i din 99mod uten noe modding? ;)

Kjøpte den på powerzone meiner jeg og huske.. Passet bra den.. Var med 2 "poppnagler"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.