brann i hjulbrønn i a4 b5..

Anbefalte innlegg

da var det min tur å ha problem igjen da..:( men har nok hatt min porsjon flaks denne gangen. etter at vi kom igjen fra rudskogen på søndag så stod bilen iro fram til torsdag.. og når eg kom inn i bilen var de ei veldig intens svilukt.. såg da monoblokka var nedsota og tenkte at de da måtte vere den som hadde tatt fyr.. men når kvelden kom og eg skulle ta ut den andre forsterkeren og kom de som hadde skjedd fram. i hjulbrønn har eg hatt tre stk kondensatorer liggende.. anlegget har vært sånn i over to år no så det er rart det skjedde no. men eine kondensatoren har tatt fyr/eksplodert..

SPM: er det noen som har liggende trekkene til bagasjerommet til a4? altso gulvtrekket og dei to sidetrekkene.. helst mørkegrått.. men evnt svart og går fint.. er sedan vi snakker om.. legger ved bilde..

P1020084Large.jpg

P1020083Large.jpg

P1020082Large.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja... Greit å ha flaks en gang i blandt også... :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo si du har vært ganske heldig.....: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten se ut som om noe har kortsluttet polene på kondensatoren. kanskje plasten smeltet på minuskabelen fra den sorte kondensatoren som ser ut til å ligge over begge polene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte være billig kondisen som tok fyr og. Send inn bildet til arizona ealge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok isolasjonen på kablene som har brent her, som følge av en kortslutning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært borti kondensatorer som bare har eksplodert, har som oftest vært de biliigkondensatora jeg har hat, eller har alltid vært det.. Men det er vel overopphetningsbeskyttelse på dem? Som tømmer ut det elektrolyttgereiene hvis det blir for varmt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den billige kondisen er da digital så da skal den vel egentli ikkje eksplodere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.