Anbefalte innlegg

Noen som har familiealbumet som kan slå opp på '92 Audi S4 (100 Q)og finne fremre og bakre foring i nedre bærearmer bak ?

 

Gjerne med bilde dersom du gidder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte audi 100 avant q som utgangspunkt..

 

Her har du så da er det bare for deg å finne ut hvilken foring du skal ha..

Nr. 18 er ihvertfall til fremre foringen, men det står bare brakett, men lurer på om foringen følger med uansett.

 

Den andre foringen du spør om vet jeg ikke. men d kan du sikkert se på bildet..

spm.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Bjørn-Tore :)

 

Den andre foringa er iallefall den som er merket, nr 11 på bildet.. Den er vel bak.. Synes å huske fra jeg så på bærearma for en time siden at foringene var like så det er sikkert nr 11 både fremre og bakre.. Foringa fremme er iallefall pressa inn i den braketten med nr. 18 på bildet..

 

Noen som vet dette med sikkerhet kanskje ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har skifta foringer i bærearmene bak, som vet om det er samme foringer fremre som bakre i bærearma ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal skifte fremre foring selv, har allerede kjøpt bakre, denne har pris på ca 550,- på møller og 180,- på mekonomen.

Fremre er en annen, denne har delenr 4a0 511 329A (VS) og 4a0 511 330a (hs) (det er den som er nevnt som brakett)

til en svimlende pris a 2023,- pr stk på Møller.

Litt usikker her også da det står "lager" tilhørende delen over i delelista.

 

Er på utkikk etter en billigere pris et annet sted gi meg melding eller send en sms til 930 40 722, hvis du finner. Mekonomen hadde ikke. Men de har bare gummien, til 180,- nummer FOR F8 5543, til 180,- men jeg er usikker på om denne går og bytte.

 

Andreas

 

PS: har også sjekket div amrikanske sider med delenummeret over, da får jeg treff på 200Q og en foring som ikke er lik den vi trenger.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med en ETKA-guru på Møller Ålesund idag tidlig, og han fant et delenr. på en løs foring som han mente var til den braketten fremme på bærearma.. Så han mente dt gikk an å bytte de uten å kjøpe ny brakett.. Bestilte to slike jeg og håper på det beste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er enda mere info:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=26183&highlight=foring

 

Et lite utdrag:

"De foringene du skal ha bak er følgende:

 

2 stk. 4A0 511 247 B

2 stk. 4A0 511 249

 

Det er en brakett på hver side, to foringer i den. (presset inn fra hver sin side)

Trenger presse for å bytte, men tar du med foringene og brakettene til et verksted fikser de det på 5 minutter, bare pass på at riktig foring kommer på riktig sted. De passer om hverandre, men skal inn et bestemt sted. Du ser hvordan når du får av braketten."

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okej det er slik det er ja.. Så det er en av hver på hver side da altså..

 

**Ringe Knutsen på delelageret igjen **

 

Tusen takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.