#1 Skrevet Juli 22, 2006 går dette å montere i en a4? tenkte da på startsperre som er i nøkler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2006 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2006 Du trenger ikke tenke på startsperre når du monterer en turbotimer, da denne kun funker når bilen allerede er startet. Det er hvertfall sånn jeg har forstått det! Startsperren slår jo bare inn når du starter bilen, og ikke når du stopper den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2006 Trodde starts sperren lå inne så lenge ikke rett nøkkel står i tenningen ? Turbo timeren skal jo la bilen gå etter at nøkkel er tatt ut - derfor vil jeg tro du vil få problemer med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2006 Funker helt hundre med turbotimer...har hatt TT på min i 3 år nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2006 Funker bra det ja. Ligger flere tråder her allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...