#1 Skrevet Juli 22, 2006 På bilen står det ln.02 eller ln.2 der trip telleren er i noen sekunder etter start. Noen som kan fortelle meg hva det betyr? Bilen er en '95 Audi S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2006 I min mors Vento kommer IN02 opp når km-telleren finner ut av at det er på tide med hovedservice. Dette vil si, den regner det enkelt ut i fra km-standen at denne indikatoren sist ble nullstilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2006 Aah, det forklarer saken. Takk! Har bestillt service men det er jo litt vente tid nå om sommeren...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2006 In01 er inspeksjon 1 eller service klasse 1 In02 er inspeksjon 2 eller service klasse 2 Vet ikke hvem som er hvem men det ene er hovedservice og det andre er olje skift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2006 IN01 er oljeskift, IN02 er hovedservice. IN00 er "Alt ok". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2006 På min tidligere '96 S6 var det som følger: "OEL" = Oljeskift, hver 15.000 km "IN01" = Lett service, Hvert år eller hver 30.000km "IN02" = Hovedservice, Hvert annet år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...