#1 Skrevet Juli 22, 2006 Etter stressmekking av ny intercooler og oljekjøler, rakk jeg heldigvis dragrace på oppdal idag.. Er fornøyd med hvordan bilen går nå, og tenkte dele film fra 2 av run`a mine Kjørte 3 ganger, henholdsvis 7.78sek, 7.66sek og til slutt 7.602@153km/t.. Siste drag presterte jeg å tyne 3. gir til den butta i sperra, så jeg hadde nok satt 7.5x sek, 155-158 om det ikke hadde skjedd.. men skitt au Ble forøvrig diska fra Badboys pga at jeg kjørte for fort Er fornøyd på orginale råder Film: http://www.m535t.com/film/audioppdal.wmv ps: tidtakinga på første repan gikk skeis.. det var 7.66sek repa`n som ikke kom på tavla.. Har derimot tidskortet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2006 Grattis,slettes ikke ille med org innmat. Letta bilen mye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2006 Grattis,slettes ikke ille med org innmat. Letta bilen mye? Tok ut reservedekket, og kjørte med ca 25 liter fuel.. Ingen letting ellers.. Fullt interiør osv.. Lå på rundt 1310kg startklar med meg i.. (veid, ikke vognkort tall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2006 Det var det jeg sa det,du hadde klart 7,5sek..Hadde du ikke litt mer å lade da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2006 Det var det jeg sa det,du hadde klart 7,5sek..Hadde du ikke litt mer å lade da? hadde kjørt 7.5x om jeg ikke hadde rota med turtallsperra i 3. gir Så du hadde rett der gitt! Lada 1.6, så med 1.7bar og fjerning av frontlykta foran luftfilteret, så kunne tiden blitt enda bedre å muligens.. Luft filteret er også litt lite.. Men det er litt godt å ha i bakhodet at en har litt å gå på, for å prøve å unngå havari.. Men jeg hadde håp om å klare 7.9x med bilen.. At jeg break`a i badboys var over ALL forventing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2006 Men jeg hadde håp om å klare 7.9x med bilen.. At jeg break`a i badboys var over ALL forventing.. Ser bra ut til å være 'kjøre til butikken'-bilen dette Ola? Hva slags dekk kjørte du på? (ser ut som du har veldig bra feste) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2006 Ser bra ut til å være 'kjøre til butikken'-bilen dette Ola? Hva slags dekk kjørte du på? (ser ut som du har veldig bra feste) 215/40-16" Aurora gatedekk Jeg vurderte å la være å ta ut barnesetet, men gjorde det allikevel hehe.. Var endel amcar dudes som ble litt snurt oppå der, men de fleste hadde kun positive ting å komme med! Men jeg syntes det var veldig morro å kjøre ifra biler som kom tilkjørt på stoooore skap hengere med "dragrace team" merker på siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2006 Egentlig så er det litt sjukt å tenke på att bilen din bruker bare 7 sekunder opp til 150 km`t ! når min bruker 8 opp til 100 bare;) Bra resultat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...