#1 Skrevet Juli 22, 2006 har problemer med att ein 115hk pd motor går i nød modus når den blir lasta på høge gir. lm måler er bytta. noen så har noen formeining om ka det kan vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2006 du får kanskje for høgt ladetrykk, og da går bilen i nødmodus. Kan det være n75 (magnetventilen), tatt diagnose? Det er enklast å begynne med det, koster lite på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2006 Magnetventil for turbotrykksregulering n-75, lekasje i vakumslanger for denne eller defekt turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2006 ja eg tenkte på den ventilen mn ts meinte det var lmm. men den va det ikkje så får prøve å bytte ventil. nei har kje tatt diagnose på den.. er ikkje noe vag verksted her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2006 kor ligger denne ventilen på ein golf4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2006 er det noen plass det er billigere en på møller å kjøpe sånn ventil? kjøpte lmm der å den va dyr:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2006 Jeg kjøpte Pierburg LMM til min 1,9 TID PD 66kW (90HK) hos Bertel & Steen (Mercepusher). Med litt rabatt via en god venn kom den på Kr. 754,- ink. mva. MECA selger Pierburg LMM ganske rimelig - ihvertfall til min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...