Anbefalte innlegg

heisan.

 

Lurte på om noen vet hvor mye ladetrykk det skal være på en chippa s2(aby) Det er en "jonus" chip som jeg egentlig ikke vet noe om siden jeg nettopp har kjøpt bilen. Bilen lader nå 1,2 og trykket detter før gira er tømt.

 

Det er også en bleed ventil som jeg er usikker på om er noe vits i å ha, flere som sier at jeg bare skal røkke den vekk og på med det orginale.

 

Noen som har noen meninger om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva slags chip/oppsett du har, så ladetrykket du har kan jeg ikke si så mye om, men lader ca 0.4 bar mer en orginalt, så du har vel sikkert orginalturbo.

Det er vanlig at ikke trykket holder seg helt ut når du tømmer gira.

Hvis du har jonus chip, så må du nok bruke blødeventilen siden det er denne metoden han bruker for trykkjustering. Jonus hevder at n75 ventilen som sitter der orginalt, er for ustabil for høye effektuttak.

Det er delte meninger om dette da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hva slags chip/oppsett du har, så ladetrykket du har kan jeg ikke si så mye om, men lader ca 0.4 bar mer en orginalt, så du har vel sikkert orginalturbo.

Det er vanlig at ikke trykket holder seg helt ut når du tømmer gira.

Hvis du har jonus chip, så må du nok bruke blødeventilen siden det er denne metoden han bruker for trykkjustering. Jonus hevder at n75 ventilen som sitter der orginalt, er for ustabil for høye effektuttak.

Det er delte meninger om dette da...

 

kjempe, da er det egentlig ikke noe galt altså:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sansynlig ikke... Tipper du har en "steg 1" chip som skal gi rundt 270 gamp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.