#1 Skrevet Juli 23, 2006 Sjekka motorene på el.vinduene. Strømmen må snu's for at de skal bytte vei. Er bryterne laga slik at de snur strømmen? Eller er det elektronikk som gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2006 Bryterne sender signaler til et rele, som igjen styrer vinduene. Var ihvertfall sånn på en 92 Audi Cabrio jeg eide, og en 91 Corrado som en kompis eide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2006 Bryterne sender signaler til et rele, som igjen styrer vinduene. Var ihvertfall sånn på en 92 Audi Cabrio jeg eide, og en 91 Corrado som en kompis eide. Det jeg tenkte meg ja. 2 rele pr. rute da. Eller 4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2006 Prøvde å tegne noe. Kanskje vanskelig å tyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2006 Det er nok bare 1 rele til alle rutene, men det er klart, det er mye rart inne i den ene lille boksen Cabrioen har til og med en sentral-bryter ved håndbremsen, som kjører alle 4 rutene samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2006 Det er nok bare 1 rele til alle rutene, men det er klart, det er mye rart inne i den ene lille boksen Cabrioen har til og med en sentral-bryter ved håndbremsen, som kjører alle 4 rutene samtidig. Skal bygge om fra manuell til el. på min. Så har anskaffet meg 2 rammer med motor. Så jeg trenger å vite hvordan jeg skal få det til å funke. Skal ha 2 brytere i midtkonsollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...