#1 Skrevet Mai 10, 2004 Hvem har det til en ok pris i Drammens/Oslo området? Kollevold har for 750kr/4liter ser jeg, er det noen steder prisen er gunstigere?? Kom gjerne med tips på bra olje! Kjører på Mobil1 0W-40, men den blir litt for tynn ved banekjøring. Skal i en -91 S2 m. RS2 oppsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2004 Mener TS Racing hadde en ok pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2004 Skal du ha tips til bra olje, så vil jeg anbefale Royal Purple Oil. Les mer her: http://www.royalpurple.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2004 Mobil 1 Rally formula 5W50. Koster kr 400,- for 4 liter her. Kjempeolje til kjempepris! 0W-40 er vel kanskje i tynneste laget ja, ikke anbefalt av Bartehans??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2004 Opprinnelig postet av Leif-Helge Kolstadløkken Hvem har det til en ok pris i Drammens/Oslo området? Kollevold har for 750kr/4liter ser jeg, er det noen steder prisen er gunstigere?? Kom gjerne med tips på bra olje! Kjører på Mobil1 0W-40, men den blir litt for tynn ved banekjøring. Skal i en -91 S2 m. RS2 oppsett. Hei! Jeg har en 20 l kanne du kan få for 1200.- Riktignok blir det ca 200,- i frakt! Men 1400,- for 20 l er billig!! Shell Ultra Racing 10w-60. Datablad finner du på - shell.no Send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...