#1 Skrevet Juli 23, 2006 Hei! Lurer på om noen har gode felgforslag til Vw polo 03? Tenkte på 15 16 eller 17, hva syns folket passer best? Ang senking er 40 mm nok eller skal jeg gå for 60/40? Kom med bilder! Bilen er foresten koksgrå. Synes disse er pene selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2006 Hei! Lurer på om noen har gode felgforslag til Vw polo 03?Tenkte på 15 16 eller 17, hva syns folket passer best? Ang senking er 40 mm nok eller skal jeg gå for 60/40? Kom med bilder! Bilen er foresten koksgrå. Synes disse er pene selv: Forslag: Eibach sportline 45/50mm fjærer og 7,5x17 ET35 med 215/40 17 evt 205/40. Med 16 eller 15 tommere må man velge dekk med mye mer dekkside enn de laveste profilene og poenget blir da litt borte hvis man ikke synes 17 toms hjul blir for dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2006 syntes det blir nice med små felger med kant og lav profil på poloer jeg: smil : de du har bilde av er kule dem, men kansje litt kjedelige;) har desverre ikke noen andre forslag men kan lete litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2006 Wheels and More 9x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2006 Forslag: Eibach sportline 45/50mm fjærer og 7,5x17 ET35 med 215/40 17 evt 205/40. Med 16 eller 15 tommere må man velge dekk med mye mer dekkside enn de laveste profilene og poenget blir da litt borte hvis man ikke synes 17 toms hjul blir for dyrt. Har bestemt meg å gå for 17 tommere, tenkte ikke å bruke så alt for mye penger så det blir nok noen enkle. Høres greit ut med 50/45 mm senk ja. Hvem forhandler Eibach til en billig penge da? (Denne tråden kan flyttes til styling av en som har mulighet til det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2006 blant annet hellanor forhandler eibach senkesett også får du klubb rabbat der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2006 syntes det blir nice med små felger med kant og lav profil på poloer jeg: smil : de du har bilde av er kule dem, men kansje litt kjedelige;) har desverre ikke noen andre forslag men kan lete litt:) Jepp det er kult, f.eks 7,5x16 med 205 eller 195/40 16 kunne blir tøft, men forutsetter en helt annen senk enn 40mm, 70mm er mer passe da og bilen får et helt annet look men også et mye smalere bruksområde. 9x16 på Polo 9N er rått, men enda mer langt fra problemfritt og hører kun sammen med gewinde og godt valsede hjulbuer Møller er importør av Eibach ja, tror ikke sportline fjærene er så dyre hvis man får litt rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2006 Mange gode tips her ja! Takker for det. Bilen blir brukt som pendlerbil ca 12 mil hver dag plus endel bykjøring, i og med at det er en konebil så tror jeg det blir ca 40 mm senk. Skal prøve å finne noen pene 17 tommere til en rimelig penge. Legger med noen bilder av bilen med det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2006 Hvis du er ute etter en 17" felg som ikke alle har så er faktisk denne skikkelig kul på Polo. Delta X heter felgen og du finner den i denne brosjyren: http://www.volkswagen.no/photoalbum/view/?size=org&id=10348&type=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...