#1 Skrevet Juli 23, 2006 hvordan finner jeg lakk koda på bilen min? står ingen plass.. greit og ha skrevet den opp en plass vis man noen gang trenger og lakkere opp igjen noe!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2006 kanskje greit å nevne vilken bil det gjelder? bruker vel å være en lapp i serviceheftet hvis du har det. en lik lapp bruker å være i bagasjerommet, hvit lapp med nr og koder inkl. lakk kode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2006 ja:o d er en 89 coupe quattro.. ingen lapp i bagasjen og service hefte finnes ikke:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2006 Hva slags farge er det på bilen din? Rød, blå, svart, gul eller noe annet? Kom med et bilde så kanskje noen kan finne ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2006 Vedder en 5`er på at det er LY4L Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2006 den er mere sølv farget! Jan Brede du har sikkert rett;) sånn ser da bilen ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2006 hvordan finner jeg lakk koda på bilen min? står ingen plass.. greit og ha skrevet den opp en plass vis man noen gang trenger og lakkere opp igjen noe!!! Ring Møller, oppgi reg nr. så får du lakk kode med en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...