#1 Skrevet Juli 24, 2006 Noen i lokallaget eller? http://www.oa.no/lokale_nyheter/article2204833.ece EDIT: Glem det... Leste ikke godt nok.. Audi'n er tilhørende i Askim-området... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2006 Står litt her også. Også litt flere bilder.. http://www.gd.no/artikkel.asp?Artid=188998 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2006 så helt jævlig ut!! stod noen km i kø.. etter dette.. skimta litt igjennom noen busker på gamleveien (omkjøring) farlig knuste biler gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2006 Nei det var gudsjelov ikke meg. Gikk mange rykter her i distriktet om at det var min TT, men heldigvis var det ikke det. Leste om det i avisa idag. Så ikke pent ut nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2006 jah.. hørte detta.. var mange som mente det var deg... Edit: og nå har det smellt oppi ved øyer-vekta. noen meter nord for øyervekta m.a.o. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2006 jah.. hørte detta.. var mange som mente det var deg... Edit: og nå har det smellt oppi ved øyer-vekta. noen meter nord for øyervekta m.a.o. Du har hørt det du og ja? huff.. jaja.. HELDIGVIS var det ikke meg. Kjøre bil i denne varmen uten noe form for kjøling er rett og slett livsfarlig. Masse trafikk. Grusomt varmt. Kjør pent folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2006 samt at det lyner og tordner fler steder.. og er folk som meg.. så digger de slik og dertil må glane etter det.. selvom jeg da kjører etter lyden.. prøver og konse meg best mulig da jeg er på veien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...