#1 Skrevet Juli 24, 2006 Holder på å skal sette nedi motoren min (20vt 3b) i 90quattroen min. Da kom det et lite problem,hvilken dimensjoner har svinghjulslager (altså der akslingen fra girkassa skal inn) ? ? Skal bruke orginal typ85q kasse.Kan jeg bruke orginalt 3b lager der,om det passer på akslingen til min kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2006 Opp......Og hvilken lamell og trykkplate skal jeg saste på ?Skal kjøre med 7a kammer,+270chip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2006 Vil kassa holde til 270 hk da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2006 JA.Spørs hvordan man bruker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2006 Vil kassa holde til 270 hk da ? Hvis det er 6E-kassa så holder den det dobbelte: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...