Anbefalte innlegg

Som topic sier...Skal ha nye felger og vurderer å handle fra Sharif`s.

Men jeg bor i Stavanger og må ha dem tilsendt,og vil selvfølgelig ha ha dem kjapt: rolleyes

Er det noen som vet hvor lang tid slikt tar på denne årstiden,noen erfaringer??

Forstod det var rimelig håpløst i "dekkskifte" sesongen men hadde håpet det har bedret seg til nå.

Takker for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring han.. Har han på lager har du felgene i morgen eller onsdag. Har han ikke felgene får du de rundt jul eller noe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier...Skal ha nye felger og vurderer å handle fra Sharif`s.

Men jeg bor i Stavanger og må ha dem tilsendt,og vil selvfølgelig ha ha dem kjapt: rolleyes

Er det noen som vet hvor lang tid slikt tar på denne årstiden,noen erfaringer??

Forstod det var rimelig håpløst i "dekkskifte" sesongen men hadde håpet det har bedret seg til nå.

Takker for alle svar!

å ringe dit kan vel til tider være håpløst. men dekk har de på lager så det får du kjapt sist jeg handla felg der hadde de dem neste dag. beste er vel og få noen til og fyskisk dra dit og bestille dem.. ellers går jeg ut fra at de sender og.. det taar vel den tiden sneglemailen i norge bruker.. min en uke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sender med DHL så frakt går fort.. Og det er ikke noe problem å komme gjennom på ett av de fire numrene nå.. Pluss at du kan sende de fax og be de ringe deg snarest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,så det skal gå rimelig raskt nå for tiden?

Vil helst ha dem iløpet av uken:rolleye:

Takk for raske svar!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om (mot formodning) de har de på lager får du de nok i løpet av uka :)

Men for å være dønn ærlig, tviler på at de har felgs inne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,håper det.

Er forøvrig RS6 felgene jeg er på jakt etter...vet vel ikke om dette er en type felg de pleier å ha inne?

Mange takk for svar!!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,håper det.

Er forøvrig RS6 felgene jeg er på jakt etter...vet vel ikke om dette er en type felg de pleier å ha inne?

Jeg vet ivertfall at disse er noen felger de ivertfall ønsker å ha inne. Men har slitt med å levere nok av. Det er vel enklest om du bare tar en telefon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,håper det.

Jeg var der i forrige uke og skulle ha Rs6 8x18 5x112 og de hadde de ikke inne (selv om de sa det på telefonen dagen før). I følge ham kom det til å ta lang tid før de fikk dem inn igjen. Men mulig de kan ha andre dimensjoner da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips

jeg har tilgang på RS 6 felger alle størrelser

send meg størelser og inpress og evt dekk dim så gir jeg dere et godt tilbud

martin@vwbus.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der i forrige uke og skulle ha Rs6 8x18 5x112 og de hadde de ikke inne (selv om de sa det på telefonen dagen før). I følge ham kom det til å ta lang tid før de fikk dem inn igjen. Men mulig de kan ha andre dimensjoner da

Tenkte også i utgangspunktet på 8x18 men da med 5x100.

Men jeg tar en telefon og hører med dem hva de har for noe lurt på lager.

Takk for meget god hjelp,folkens: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått snakket med dem,og det var ikke mye å rope hurra for...de hadde ett sett 19" inne(til golf 4) og de fikk ikke inn mer på lenge da de visstnok skal flytte.

Så slik gikk det eventyret: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Sharif når jeg skulle kjøpe felger til Golfen.. Hadde hørt så mye om at det var så bra og billig.. Men når jeg kom dit var det bare et eneste stort kaos og ikke mulig å få kontakt med noen.. Det eneste de tenker på er å selge ting så billig som overhodet mulig, så da betaler jeg heller litt mer et annet sted hvor man faktisk føler seg velkommen ;)

Det er min mening da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ved flere anledninger kjøpt felger og dekk av Tommy, og like godt behandlet hver gang. Han leverer alltid god service. Og det er ikke rart at det til tider kaos og mye folk der. Det er vel ikke mange som klarer å skaffe folket så billige pakker som han gjør, så folk går mann av huse.

Han gir det mange vil ha: billige felger, sommer og vinterdekk!

Så kan man si hva man vil om kvaliteten på de pakkene han selger, men faktum er at han kan skaffe allt mulig annet også til meget bra priser.

MEN: jeg skjønner veldig godt frustrasjonen fra de som sitter et stykke unna og ikke får kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.