ORG Manifold vs. Grenrør Corrado G60

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg hadde lekk i cat'en på radoen min, så jeg monterte inn en supersprint cat-erstatter som fulgte med bilen.

Men det viser seg at lekkasjen er lenger oppe, 99% sannsynlihet at det er flexi-koblingen da ikke sant?

Når jeg først skal ha av dette, så vurderer jeg å montere grenrør istedet, men vil ikke at det skal bli så mye lyd at det blir plagsomt, så vil helst beholde denne cat-erstattern, for den fungerer som en 3dje potte.

Finnes det noen grenrør til 8v'erne som er tilpasset til gå fra topp til katalysator, eller er alle så lange at de erstatter den?

Er ikke ute etter noe fancy greier i rust-fritt, men noe som fungerer bedre enn nå bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grenrør hos Veloxmotor

Syntes egentlig det var litt drøy pris på dette jeg.. pleier de å være så dyre i valig stål, kan jeg like gjerne kjøpe rust-fritt, 400kr dyrere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.