#1 Skrevet Juli 24, 2006 Har fått en feilmelding på Audi TT'en min. Den tustelige er at Audi kunne sjekke bilen første uka i SEPTEMBER!!! Og nå som bilen er for salg ville jeg gjerne fått svar på dette. Please hjelp meg ! Tlf 91320598 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2006 Jeg har vag-com (kabel og fullversjon av prog), men bor jo litt unna da..... Årdal. 3 mil fra Tau. Sikkert noen i stavanger som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2006 Jeg har vag-com (kabel og fullversjon av prog), men bor jo litt unna da..... Årdal. 3 mil fra Tau. Sikkert noen i stavanger som har. Du jobber ikke inn til Stavanger snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2006 Du jobber ikke inn til Stavanger snart? Nix. Ferie! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg har kabel og bærbar pc med software! Bor på hundvåg jeg! bare send PM du, så skal vi nok få til noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg har vag-com (kabel og fullversjon av prog), men bor jo litt unna da..... Årdal. 3 mil fra Tau. Sikkert noen i stavanger som har. Litt sånn OT. Du sier du bor i Årdal. Hvor i Årdal? Vi har campingvogn der inne. Nede ved elva! Du vet helt sikkert hvor jeg mener! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2006 Litt sånn OT. Du sier du bor i Årdal. Hvor i Årdal? Vi har campingvogn der inne. Nede ved elva! Du vet helt sikkert hvor jeg mener! Tror jeg vet hvor du mener...... Du kjører inn med industrifeltet da? Forbi Norstone og Lafarge ( Bor i "sentrum" jeg. Det feltet som ligger i bakken oppover fra sjøen..... Oppforbi "butikken" Du får være på utkikk etter meg da, når du er her inne! Svart Golf 3 GTi m/VACN skiltplate bak. Så kan vi slå av en prat. 90767716 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2006 Hehe... Da jobber sikkert du med exen te søsteren min. Alf magne! Skal se om ikke jeg finner deg når jeg skal inn. Kan jo sende deg en PM hvis jeg skal innover en dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2006 Hehe... Da jobber sikkert du med exen te søsteren min. Alf magne! Skal se om ikke jeg finner deg når jeg skal inn. Kan jo sende deg en PM hvis jeg skal innover en dag! Jobber på Norstone han. Er en god kamerat av meg. Han bor jo rett borti gata her. Hilse Maren da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2006 Sko hilsa tebage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...