Noen med VAG-COM i Stavanger Sandnes området?

Anbefalte innlegg

Har fått en feilmelding på Audi TT'en min. Den tustelige er at Audi kunne sjekke bilen første uka i SEPTEMBER!!! Og nå som bilen er for salg ville jeg gjerne fått svar på dette.

Please hjelp meg !

Tlf 91320598

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vag-com (kabel og fullversjon av prog), men bor jo litt unna da..... Årdal. 3 mil fra Tau.

Sikkert noen i stavanger som har. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vag-com (kabel og fullversjon av prog), men bor jo litt unna da..... Årdal. 3 mil fra Tau.

Du jobber ikke inn til Stavanger snart?: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du jobber ikke inn til Stavanger snart?: smil :

Nix. Ferie! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kabel og bærbar pc med software! :) Bor på hundvåg jeg! :) bare send PM du, så skal vi nok få til noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sånn OT. Du sier du bor i Årdal. Hvor i Årdal? Vi har campingvogn der inne. Nede ved elva! ;) Du vet helt sikkert hvor jeg mener!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt sånn OT. Du sier du bor i Årdal. Hvor i Årdal? Vi har campingvogn der inne. Nede ved elva! ;) Du vet helt sikkert hvor jeg mener!

Tror jeg vet hvor du mener...... Du kjører inn med industrifeltet da? Forbi Norstone og Lafarge (

Bor i "sentrum" jeg. Det feltet som ligger i bakken oppover fra sjøen..... Oppforbi "butikken" : haha :

Du får være på utkikk etter meg da, når du er her inne! Svart Golf 3 GTi m/VACN skiltplate bak. :) Så kan vi slå av en prat. :)

90767716

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Da jobber sikkert du med exen te søsteren min. Alf magne! ;) Skal se om ikke jeg finner deg når jeg skal inn. Kan jo sende deg en PM hvis jeg skal innover en dag! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Da jobber sikkert du med exen te søsteren min. Alf magne! ;) Skal se om ikke jeg finner deg når jeg skal inn. Kan jo sende deg en PM hvis jeg skal innover en dag! ;)

Jobber på Norstone han. :) Er en god kamerat av meg. Han bor jo rett borti gata her. :)

Hilse Maren da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko hilsa tebage! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.