hva slags alarm skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Alarmen min (Alpha) har sett sine bedre dager, og deler er ikke så lett å få tak i til den, så da trenger jeg en ny en.

 

Har ikke peil på alarm, så lurer litt på hva som er bra, og hvilke funksjoner jeg burde ha/hva som er kjekt å ha.

Helst ikke over 3k

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alarmen min (Alpha) har sett sine bedre dager, og deler er ikke så lett å få tak i til den, så da trenger jeg en ny en.

 

Har ikke peil på alarm, så lurer litt på hva som er bra, og hvilke funksjoner jeg burde ha/hva som er kjekt å ha.

Helst ikke over 3k

 

 

jeg har to defa alarmer en som jeg har hatt i snart 3 år og en jeg monterte i helga disse viker helt supert. er også veldig enkle og montere. får spes. koblings skjeme til veldig mange biler. har vært plug en play for meg begge ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel defa som gjelder;) Har inntrykk av at det er det som varer og funker værtfall... hvis jeg skulle satt alarm på noe hadde det værtfall blitt defa:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke annet enn å skryte av Defa. På bilene på jobb har jeg opplevd noen andre typer som f.eks. Cobra og Texalarm (tror denne er org. Peugeot) men etter min mening er Defa den beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da blir det vel defa da :) Har kikka litt på 800 serien, og den ser jo grei ut igrunn...

 

Hvor får jeg bra pris på denne da?

 

Noen som har erfaring med den bevegelsessensoren som er for å detektere f.eks noen som jekker opp bilen for å rappe felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.