#1 Skrevet Juli 25, 2006 http://www.metacafe.com/watch/165294/audi_rs4_brutal_acceleration/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2006 http://www.metacafe.com/watch/165294/audi_rs4_brutal_acceleration/ Har vel vært postet før, men like greit å få den opp igjen.... BTW, var det ikke noe snakk om at det var en S4 mon tro? Rimelig kjapp den der!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 Det der er en ombygget S4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Sinnsykt harry med flammekit. Det er enda mer harry en laksetrapp, terninger, WB og revehale til sammen. Det ser og høres bare tett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Sinnsykt harry med flammekit. Det er enda mer harry en laksetrapp, terninger, WB og revehale til sammen. Det ser og høres bare tett ut. Er nok ikke flammekit på denne du.... Er vel heller mer i retningen av en fin mix av masse HK og launch-control. Var det ikke rundt 800hk i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2006 Sinnsykt harry med flammekit. Det er enda mer harry en laksetrapp, terninger, WB og revehale til sammen. Det ser og høres bare tett ut. Hahah flammekit Er vel mere alá antilag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2006 Sinnsykt harry med flammekit. Det er enda mer harry en laksetrapp, terninger, WB og revehale til sammen. Det ser og høres bare tett ut. Kan nok heller kanskje si at den får NOK fuel på tomgang.... og det antenner da i potta..... Men enig i at flame kit er harry: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2006 Kan nok heller kanskje si at den får NOK fuel på tomgang.... og det antenner da i potta..... Men enig i at flame kit er harry: haha : da hadden høy tomgang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2006 Kan nok heller kanskje si at den får NOK fuel på tomgang.... og det antenner da i potta..... Men enig i at flame kit er harry: haha : Går ikke på tomgang, meg gassen i gulvet. Launch control. Fucker bl.a. tenning (tror jeg det er) såpass at den sviver så vidt på flat pedal. Får "harde" eksos-pulser som igjen spooler opp turboen mye/max. Da har vi jo mye/max ladetrykk på "tomgang". Når han da slipper clutchen, ordner tenning seg selv, og doningen skyter ut. Mener det er noe i den retningen der. Correct me if i'm wrong! Det er derfor den skyter flammer. Hvis en hører på lyden også, så hører en at tenning er "på trynet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2006 Denne bilen var forøvrig å se på Gardermoen tidligere i år :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2006 Anti-lag, (Sometimes called a Misfiring System in Japan, and a Bang-bang in Europe, due to the popping sounds made when the system is active), is a system used on WRC rally cars to completely eliminate turbo lag. It is a feature of the engine management system. WRC cars are fitted with a class mandated restrictor on the turbocharger inlet and this increases turbo lag significantly. Because of the pressure drop across the restriction, the pressure ratio for a given boost level is much higher and the turbocharger must spin a lot faster to produce the same boost as before. Anti-lag effectively increases the mass of exhaust fed to the turbocharger. This is typically done by retarding spark timing to a point where most of the combustion happens in the exhaust manifold, typically around 40° ATDC. At the same time more air must be added, this can either be done by the use of a throttle bypass valve or a throttle stop solenoid. When anti-lag is switched on it is typically active when the throttle is closed, and when the throttle is opened the spark timing is resumed to normal. Exhaust temperatures produced by this system are phenomenal but they can be controlled by varying the amount of fuel injected while anti lag is active; a richer mixture lowers the temperature. Anti-lag is typically only used on race cars because it can shorten the turbocharger service life down to impractical periods for street use. The turbine blade life is drastically reduced, and the entire exhaust system is put into shock, which can lead to explosion or fire. Rally cars generally change turbochargers every chance they get to do so. Kilde: Wikipedia.org 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2006 da hadden høy tomgang;) Hadde litt dårlig med lyd... men nå som lydkortet er puttet i hører jeg at det er flat pedal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2006 Postet tidligere (søk neste gang): http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16988 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...