#1 Skrevet Juli 25, 2006 Sliter fælt med TT'n om dagen. På vei hjem fra Gatebil gjennom sarpsborg sentrum og alle de pent utførte fartsdumpene så hørte jeg anntydning til klunking i forstillinga på passasjersiden. Dette ble bare værre og værre jo nærmere Tr.heim jeg kom. Fikk sett litt på bilen når jeg kom hjem men kunne ikke se noe urovekkende. Merker også at bilen drar litt mot høyre når jeg kjører samtidig som klunkinga blir værre og værre. Noen tips? Har sjekket ut alle "typiske" TT feil som jeg kommer på men fant som sagt ingenting. Takker på forhånd Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2006 Jeg har hatt diverse ulyder på TT. Den første var på passasjersiden, det var noe i nærheten av airbag'en som lagde lyd. Man hørte at det kom fra innsiden på bilen. Var VAG som fikset dette (garanti). Lyd nr. 2, var ratt-stammen. (ny på garanti). Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 Noen? Finner fortsatt ingenting..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Noen? Finner fortsatt ingenting..... Klunking fra stabstaget / foringene hvor dette er festet til bilen er veldig vanlig på bilene med denne typen forstilling; har du sjekket det? (det burde dog ikke gjøre at bilen drar til siden) Dette høres best i lav fart og mye ujevnheter, f.eks en grusvei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Bare støtter opp om det Ole Bendik sier: Golf 4, A3 og TT har alle for vane å "slite" stabstagforinger ganske mye, så ulydene kan nok komme derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2006 Har som sagt sjekket dette og disse er i orden. Byttet foringene og styreledd(indre og ytre) for ikke så lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2006 Ville oxo trodd det var stabstagforinger som flere nevner her. Funnet noe mer ut? Ingen andre som vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har en slik knirkelyd som høres ut som om den kommer innenfra i bilen, men jeg har funnet ut at det må være stabstag-foringene (indre). Bestilte i dag nye, ca. 350,- kr. med klamringer, uten rabatt:) Får håpe lyden er borte etter bytte - hvis ikke blir jeg mongo!! Det sies at disse foringene er en svakhet på min type forstilling, men ikke sikkert det slites like masse på Q. Det er jo for galt å måtte bytte en masse deler som kanskje ikke hadde trengt vært byttet, bare for å finne "feil". Skjønner at du er fortvilt, for det har jeg oxo vært. Går jo liksom ikke an å sette bilen inn på verksted heller - koster jo skjorta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...