#1 Skrevet Juli 26, 2006 Lurer på om det er noen som vet hvor man kan få kjøp Karbonmatter som man kan støpe egne karbon dekaler av ? Skal lage min egen DTM-leppe blandt annet, så tenkte lage den i karbon. Håper at det er noen som kan gi meg et svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2006 http://www.westsystem.no/ Var i kontakt med de for en tid tilbake, for at jeg skulle støpe noe i carbon.. ble ikke noe av det da men... men han skaffer alt du trenger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2006 Takk, Sindre, da skal jeg ringe dem å høre. Da skal det bli endel fine dekaler på A4a tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2006 Hvordan ble dette her? Hadde de gode priser på CF? Jeg er på leit etter fibermatter og alt nødvendig utstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2006 Hei, hvis du ikke har fått taki karbonmatte Inge kan du ringe John på Glomma fiberplast. Holder til i Elverum, så det er ikke så langt fra Grue. Kan få nr på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2006 Sender du meg p[ PM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...