Anbefalte innlegg

Har en S4 2.2t 93 mod. som det kommer skikkeli "skrape" lyd bakfra når jeg gir skikkeli på...nesten høres ut som den legger seg ned i asfalten bak når jeg gir på:confused:

Dette har kommet nå i det siste...prøvekjørte en lik bil før jeg handlet min,var det samme med den også..Har snakket med en på merkeværksted,han trodde det kanskje kunne være fordi jeg har en dårlig foring framme i forstillingen,men synes det virker litt rart...?

Noen som har noen ide??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en grundig Dildo-sjekk! De sniker seg inn på de underligste steder... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en grundig Dildo-sjekk! De sniker seg inn på de underligste steder... :D

hehe...tror nok ikke det er problemet:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette??:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et jævlig dårlig skudd i mørke, men det kan ikke være diff-sperren som slår inn?

 

Har ikke erfaring med dette, annet en Manta B med 75% sperre. I noen 180* svinger hørtes det omtrent ut som hele bakakslingen var på vei av.... (og her var alt av bremser og lager nytt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten garantere at det er et deksel under bilen, hadde akkurat samme på min, og da var det et deksel mellom eksosen og mellomaksel som gjorde slik at mellomakselen kom borti dekslet når man ga på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et jævlig dårlig skudd i mørke, men det kan ikke være diff-sperren som slår inn?

 

Har ikke erfaring med dette, annet en Manta B med 75% sperre. I noen 180* svinger hørtes det omtrent ut som hele bakakslingen var på vei av.... (og her var alt av bremser og lager nytt)[/quote

Ingen ide' jeg...bare virket som om dette var noe mange s4'er har...tenkte noen hadde vært borti det...men skulle tro det kunne vært kassa eller akslingen bak...lyden kommer bare når jeg akselerer skikkeli...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nesten garantere at det er et deksel under bilen, hadde akkurat samme på min, og da var det et deksel mellom eksosen og mellomaksel som gjorde slik at mellomakselen kom borti dekslet når man ga på

ja,dette kan virke riktig..er en sånn metall lyd liksom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.