Audi 200 20V clutch problem

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med clutchen min IGJEN. Denne gang kom problemet imens eg kjørte og gearte fra 2-3 gear. Pedalen forsvant i gulvet og er umulig å vippe den ut igjen. Clutchen frir ikke ut. Når motoren er av så kan eg vippe pedalen ut igjen. Den holder seg der til eg starter opp og trykker på den igjen, da går den i dørken igjen. Kjøpe en brukt clutch master idag men den var benda så jeg måtte bytte en del som eg hadde fra den andre og da eg skulle presse sammen igjen så gikk jo F@EN meg pakninga...... Før eg bestiller ny så lurer eg på hva erfarne mekkere her inne kan bidra med av tips om det kan vere master sylinder, slave sylinder eller noe med clutchen.. Skulle tro at det var en av sylindrene. Hvilken feil ville eg ha fått om pakninga i mastersylinderen var gåen? eventuelt hvis slavesylinderen på kassa gikk? Kjedelig å bestille feil del, koster 1500 kr hver av sylindrene på mekonomen og det blir jo penger i : do : om det er feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.