Haugesund: hvem skal på treff i august

Anbefalte innlegg

hei

er det noen som skal til bergen på treff i august, burde grei samle noen å reise.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg hadde nå tenkt å ta turen jaffal: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i Sogn på jobb akkuratt da, men vurderer å ta turen på søndag..har fri fra arbeid og da:) så om hjula er kommet til da så tar jeg poloen! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

er det noen som skal til bergen på treff i august, burde grei samle noen å reise.:)

Finner det noe info om dette treffet på nettet? Er mest interessert i å vite dato og hvem som arrangerer.

Carl Otto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner det noe info om dette treffet på nettet? Er mest interessert i å vite dato og hvem som arrangerer.

Carl Otto

VACN Bergen 2006

Sted: Eikås, Bergen

Fra: 20.08.2006 - Klokken 09:00

Til: 20.08.2006 - Klokken 18:00

Informasjon:

Bergen lokallag arrangerer kombinert bane- og utstillingstreff på Eikås i Bergen.

Det er også her viktig å få med seg lørdagen i denne helgen hvor Street-Legal finner sted på samme plass. På lørdagskvelden blir det da sosialt samvær på felles camping ved treffområdet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

Hay!

Rekne me at blir enten 2-4 elle 6 stk herfra :)

Någen så har leigt hytta?

Tar med combien å fulle itte eg tenke eg =o)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar turen eg og, men trur da blir søndagen for min del.. va vel då utstillinga va vist eg ikke tar heilt feil........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(...)

Det er også her viktig å få med seg lørdagen i denne helgen hvor Street-Legal finner sted på samme plass. På lørdagskvelden blir det da sosialt samvær på felles camping ved treffområdet.

Ser ut for at jeg også kommer : vinke : Har "lurt" dama med meg til Bergen...hun skal besøke søsteren sin og jeg skal på biltreff. Tenkte også å få med meg Street-Legal'en på lørdagen : rock :

Og så lurte jeg litt på å sove i nye Multivan'en...siden den kan brukes som 1/2-veis campingbil. Men er det noen som har noe info om den felles campingen ved treffområdet..? Må en reservere plass der på forhånd? Pris/telefon/etc? Flere her fra Hgsd lokallag som tenker på å kanskje campe der?

Carl Otto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dessverre ikkje ta turen t bergen, for samboeren min har termin den 21 aug så d blir vell ikkje så aktuelt då hehe

satser på neste treff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekner med å turen opp med gutt ungene i år som sist, vist været holder seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då ser det jo ut som om me blir ein aldri så lite gjeng då : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komme innom der eg o på søndagen,men nåken så vett ka ti d åpne der borte då..? Finne d ikkje eg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om at vi kommer noen fra Stavanger, med avreise på lørdag morgen (forslag lagt ut). Hadde vært kjekt om det var flere fra dere som skal reise på lørdag, slik at vi kunne truffet dere og vi hadde kjørt samlet derfra : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om at vi kommer noen fra Stavanger, med avreise på lørdag morgen (forslag lagt ut). Hadde vært kjekt om det var flere fra dere som skal reise på lørdag, slik at vi kunne truffet dere og vi hadde kjørt samlet derfra : rock :

De e ein god tanke!

E de noen her fra som har tenkt på avreise?

Frykte litt at de blir avreise fredagen her .... hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det ut til at de fleste kjører fra Haugesund enten fredag eller søndag?? Om så er, ser jeg ingen grunn til å ligge i senga hjemme fredag til lørdag, når man kan svinge seidel i bergen samme tidsrom :D Reiselysten er det ikke noe å si på hos meg iallefall ;) Tilbakemeldingene i Stavangerforumet er veldig "overveldende", og ser vel ingen direkte problemer med å reise fredag.. Skal oppdatere tråden der (med forslag avreise fredag) og vente i 2 dager til å se om flere våkner..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det skjerer seg for meg bilen er ikke helt ok, og så har jeg litt for mye jern i ilden akkurat nå, men hils alle kjente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lyst og ta ein tur søndagen, men det må sjåast litt ann mot helga. men letteste måte og komme til eikås?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lyst og ta ein tur søndagen, men det må sjåast litt ann mot helga. men letteste måte og komme til eikås?

Bil er jo ett alternativ, buss ett annet og så har man jo alltids båt.. : vinke :

Selv satser jeg på bil, kombinert med ferge.. :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fare for at eg også blir med nå !: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører i fra Haugesund lørdag morgen. Vi er en 2-4 stykker i min bil som skal oppover. Jeg ser forresten at StreetLegal på Eikåsbanen ikke begynner før ca klokken 15:00. Så da satser jeg på at vi kjører fra Haugesund klokken 11:30. Du kan jo slå følge med oss hvis du vil? Da holder det at dere kjører fra Stv ca kl 9:00. Mulig jeg får Rune i sin deilige blå RS2 til å bli med fra Hgsd også..så er vi i hvertfall flere fra Hgsd som kjører i lag. Selv så kjører jeg Multivan.

Ta kontakt via tlf 93625007 hvis du/flere passerer Haugesund på lørdagen: vinke :

Se info om StreetLegal her: http://bacc.no/w-agora/view.php3?site=baccnodebatt&bn=baccnodebatt_hvaskjer&key=1154899524

Carl Otto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører i fra Haugesund lørdag morgen. Vi er en 2-4 stykker i min bil som skal oppover. Jeg ser forresten at StreetLegal på Eikåsbanen ikke begynner før ca klokken 15:00. Så da satser jeg på at vi kjører fra Haugesund klokken 11:30. Du kan jo slå følge med oss hvis du vil? Da holder det at dere kjører fra Stv ca kl 9:00. Mulig jeg får Rune i sin deilige blå RS2 til å bli med fra Hgsd også..så er vi i hvertfall flere fra Hgsd som kjører i lag. Selv så kjører jeg Multivan.

Ta kontakt via tlf 93625007 hvis du/flere passerer Haugesund på lørdagen: vinke :

Se info om StreetLegal her: http://bacc.no/w-agora/view.php3?site=baccnodebatt&bn=baccnodebatt_hvaskjer&key=1154899524

Carl Otto

Det er notert, og veldig hyggelig, men det ser ut til at det blir avreise på fredag, for det var ikke mye tilbakemeldinger på lørdag, men har fått et par positive på fredag, så vi ser :) men uansett skal dere vel være på campingen på lørdag kveld?

gleder meg som bare rakkeren (34 år men føles som jeg skal fylle 12 år og få kinaputter i gave!) : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti e plan å reise for dei som reise fredag?

Någen idear?

Blir nok fredag på meg og !

dag a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ti e plan å reise for dei som reise fredag?

Någen idear?

Blir nok fredag på meg og !

dag a

Håper på avreise på fredag ca 16:30 (fra stavanger). Kjekt å kunne slått følge med noen av dere på veien. Dere vet vel ca hvor lang tid det tar fra Stavanger til Haugesund..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt ann på når tid ferja går, men fra andre siden av fjorden tar det vel bare en 30 min te aksdal. Kan jo møtes der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.