#1 Skrevet Juli 27, 2006 I går va ej på en liten bil tur til Valldalen i møre og romsdal, og kom inn i en tunnell og traff ei høle, og no rister heile bilen fordi felgen framme på fører sia e skeiv. Noen som veit om noe sånt går ann å få dekt siden de er offentlig vei osv. Kem ej skal snakke me eventuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 Det er nok et prosjekt du ikke vil begynne på med mindre du har alvorlige fritidsproblemer. Uansett, jeg ville nok tatt en prat med forsikringsselskapet mitt og lagt frem problemstillingen der. Treffer du rette person kan det jo fort bli en gøyal sak som absolutt vil har verdi for mange:) Men jeg ser liksom ikke helt for meg at du betaler egenandel og får ny felg mens If eller noen andre søker regress hos fylket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 Har jo hørt om de som har gått direkte til kommuna og fått dekt felg også. Noe nærmere framgangsmåte vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Ta kontakt med de som har ansvaret for den veien du kjørte på. Hvem det er avhenger av typen vei, men det er vel oftest kommunen eller fylket. Hvis det var et stort hull i veien, som var vanskelig å få øye på, og ikke merket med "humpete vei" skilt, så har du vel faktisk krav på erstatning. Har vurdert det samme selv, etter at jeg fikk kantkjørt den ene felgen min på en langsgående asfaltkant etter de hadde høvlet veien uten å merke det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Ej kjørte i sterkt sol lys, også kom ej inn i tunnellen.. 5-10 meter inne i tunnellen va de høla var.. Å som alle veit he ikke du så godt syn akkuratt i innkjøringa av en tunnell rett fra sol lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2006 Noen som veit kor ej får tak i ny felg? Heite for HiSpania 8,5x18 A9 5x100 Sånn "rs4 felger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2006 Dersom fylket visste om dette hullet, uten å ha gjort noe med det, enten skilting eller fylt det, så har de opptrådt uaktsomt. Så er det å finne ut om de visste det da, og det finnes en hiddenbase jeg tror du kan legge inn feilmelding på, og via dette registeret mener jeg det skal være mulig å finne ut om hullet var varslet. Og er det det er det rimelig grei skuring å få igjen pengene til ny/retting av felg. Men send en skriftlig klage, og du har krav på skriftlig svar. Send til veikontoret i M&R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2006 Veit det var en nedi her som fikk lakkering av felger og noe lakkering av bil etter et litt dårlig asfaltarbeide.. Men var visst en del papirer, bilder og diverse som måtte til... Men det gikk delvis til slutt! Stå på sier jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2006 finnes jo en mulig at jeg kan få fikset felgen for deg mail meg et bilde så skal jeg se pån. to-salve@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/search.php?searchid=1576073 Edit: Søk på retting felg i forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/search.php?searchid=1576073 den linken funker ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...