#1 Skrevet Juli 27, 2006 jeg har sett flere biler med scoop på taket, hva brukes dette til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 For the looks:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 De fleste som street fighter kit, er jallaaaaaaaa. Men, de er egentlig til å få luft i kuppen, jeg har tenkt å montere det på bilen min da det blir ekstremt varmt i coupen ved bannekjøring, da er det med innmat og drenering som du må legge opp ta en titt her http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ProductDetail.asp?cls=MSPORT&pcode=TOTRVENT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Scoop på taket kan i enkelte tilfeller fungere som luftkjøling for bakmontert motor, eventuellt radiator også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 hmm oki, vel takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...