Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor man får tak i klare blinklys med park, til golf 2??

 

Bestilt på autospar, men de har trøbbel med leverandør, så ser ikke ut til at de kommer noen gang....

 

Takk for tips!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro at de fleste som har styling-greier har disse på lager. NBS, Autopower, etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB: pass på disse delene fra Autospar. Flere av disse type lykter har skrue på begge sider, og er alt for kort.

Mulig disse heller passer på eldre front om du har det(har ikke helt kontroll på hvordan disse er), men spesifiser hvertfall om du skal ha til 90-fanger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvor man får tak i klare blinklys med park, til golf 2??

 

Bestilt på autospar, men de har trøbbel med leverandør, så ser ikke ut til at de kommer noen gang....

 

Takk for tips!!

Har dette på lager hos NBS....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB: pass på disse delene fra Autospar. Flere av disse type lykter har skrue på begge sider, og er alt for kort.

Mulig disse heller passer på eldre front om du har det(har ikke helt kontroll på hvordan disse er), men spesifiser hvertfall om du skal ha til 90-fanger...

 

 

Det er jo to forskjellige da =P Hehe..

Er en til vanlig fanger 88

 

Ellers takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på lager hos NBS....

 

 

Jeg fant ¨nå da ingenting på sidene til NBS jeg..

Ikke den typen jeg skulle ha...

KLARE M/PARK....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

volkswarenhaus.de !

 

Tar litt lenger tid enn fra norge, men da er du sikker på å få delene (BILLIG!).

 

Har måtte ventet 3mnd. på deler fra autospar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.