#1 Skrevet Juli 27, 2006 Jeg får ikke av selv ehåndtaket på dørtrekket, trekker er løst men håndtaket sitter jo fast i noen rare fester. Det er ikke skruer, er noen hull under men ingen trekkere passer. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 Jeg får ikke av selv ehåndtaket på dørtrekket, trekker er løst men håndtaket sitter jo fast i noen rare fester. Det er ikke skruer, er noen hull under men ingen trekkere passer. Noen som vet? Er skruer bak deksel, 3 eller 4 stk fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 Det er to eller tre torx-skruer under der, er ett lite helvette å få de ut Dersom du titter på undersida er det noen hull der, så må du bare føle deg fram til selve bolten. Tror det er T20 eller deromkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Ikke torx, men unbraco på 200 20v. 4mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Da lærte jeg noe nytt i dag også.. er iallefall torx i Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2006 Ikke torx, men unbraco på 200 20v. 4mm Hjertelig tusen millioner takk Stod ute i sola i dag å svetta og banna. 29 grader i skyggen og sånn, blir litt heit i toppen når jeg ikke skjønner en dritt og ikke får til noe da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...