#1 Skrevet Juli 27, 2006 Lurer på om det er noen her som tar på seg lakkering? Skulle ha lakkert et par fangere og 2 side skjørt Ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 Send en PM til Tor Olav Salvesen, og be om nummeret til Marius Resvold.. Deler verksted med Tor Olav og driver med lakkering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2006 Takk skal du ha Spørs om jeg må få tak i han. . . . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2006 Takk skal du ha Spørs om jeg må få tak i han. . . . . Ring direkte til Marius Resvold : 47898747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2006 Eller Erland Pettersen i Vallset. Han har bra og ny lakkboks. 90526220 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2006 Ring direkte til Marius Resvold : 47898747 hmm. kommer bare på mob svar til denne personen.. får ikke tak på han. vil ha lakket bilen snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2006 Så er det visstnok en som heter Lars Olav Hippe. Mener jeg har hørt at han holder til i Redalen, men telefonnummeret står registrert på Gjøvik. Telefon 92833295, 61179118, 92620015. Kjetil Mæhlum på Vingnes kan du kanskje overtale til å få tatt litt sånn småjobber. Eller så er det en dyktig en på Biristrand! Ta kontakt for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2006 hmm. kommer bare på mob svar til denne personen.. får ikke tak på han. vil ha lakket bilen snart:) Ta kontakt med Tor Olav Salvesen i stedet du! Han vet om lakkerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...