#1 Skrevet Juli 27, 2006 Ja, som sagt.. Hvor kan jeg få taki et skikkelig "fint" scoop? Trenger mere kjøling, så da tenkte jeg på ett fint scoop til å sveise i panseret.. Ikke noe WOW scoop, kanskje noe alla cossie scoop? Litt større kanskje... Får man kjøpt audi ringer som scoop? Noen ideer? (Ps: skal sveises, så må være av stål) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2006 Ja, som sagt.. Hvor kan jeg få taki et skikkelig "fint" scoop? Trenger mere kjøling, så da tenkte jeg på ett fint scoop til å sveise i panseret.. Ikke noe WOW scoop, kanskje noe alla cossie scoop? Litt større kanskje... Får man kjøpt audi ringer som scoop? Noen ideer? (Ps: skal sveises, så må være av stål) Mvh Cossier har jo ikke noe scoop,de har jo bare hull i panseret med riller.. Impreza STI har scoop. Bruk Audi ringer,gromt som f...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2006 Her har du en a4 med audiringer som luftinntak på panser. Dette er vel litt mer show enn praktisk, men det er jo drit kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2006 Jeg går med planer om å lage scoop eller luftutslipp i panseret likt det som er på siden på Sport Quattro'n. Liker ikke å sette på noe som ikke har noen slags Audi historisk henblikk. Det ser kanskje komplisert ut, men tror det er enklere å lage enn man skulle tro. Jeg går igang så fort jeg får tak i et ekstra panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2006 Japse potte å scoop.... Kjøp deg en japse alek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2006 Aleks, kanskje han Salen vil lage scoop til deg som på VR6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2006 Jeg går med planer om å lage scoop ellerluftutslipp i panseret likt det som er på siden på Sport Quattro'n. Liker ikke å sette på noe som ikke har noen slags Audi historisk henblikk. Det ser kanskje komplisert ut, men tror det er enklere å lage enn man skulle tro. Jeg går igang så fort jeg får tak i et ekstra panser. Ja, sant det.. Skal ikke ha noe japse greier! Får sjå ka det blir til.. Mvh Japse potte å scoop.... Kjøp deg en japse alek Dette er KUN til fordel for kjøling.. Kommer vel en dag du også må ha det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...