Anbefalte innlegg

Var uheldig i sommerferien. Sto parkert tilsynelatende trygt nok med bilen min, trodde jeg.

En guttepjokk klarte å dunke av alle ting badminton rackert i døra mi.

Å det blei en skikkelig kjøpesenter bulk.

Måtte inn til Oslo å taktstere skaden så foreldrene måtte punge ut.

Der fortalte billakkeren om et firma i Bergen som fiksa slike bulker uten å måtte lakke på nytt.

Lakkeren husket ikke navnet på firma, men er det noen her på forumet som veit hvilket det er???

De kommer visst ned til oslo i ny å ne å er visst mobile.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uheldig i sommerferien. Sto parkert tilsynelatende trygt nok med bilen min, trodde jeg.

En guttepjokk klarte å dunke av alle ting badminton rackert i døra mi.

Å det blei en skikkelig kjøpesenter bulk.

Måtte inn til Oslo å taktstere skaden så foreldrene måtte punge ut.

Der fortalte billakkeren om et firma i Bergen som fiksa slike bulker uten å måtte lakke på nytt.

Lakkeren husket ikke navnet på firma, men er det noen her på forumet som veit hvilket det er???

De kommer visst ned til oslo i ny å ne å er visst mobile.

 

På Hamar er det en super oppretter som ikke trenger å lakke etterpå. :D

Husker ikke navnet på de i farten. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firmaet i Bergen heter vel noe som micropaint... fikser mindre skader mens man venter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var akkurat disse opplysningene jeg trengte.: rock :

Men hvis det er noen som kjenner til Bergens Firma å så vil jeg gjerne vite det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter at du har fått ut bulen og allikevel finner ut at du har en irriterenes ripe der, så få tak i noen med en airbrush sprøyte eller kjøp en selv (er ganske rimelige), skaff litt lakk og bruk den til å fylle igjen ripa, så rubber du det ned og polerer det opp igjen og ripen er borte: smil : funket fett på de småripene jeg hadde på min: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter at du har fått ut bulen og allikevel finner ut at du har en irriterenes ripe der, så få tak i noen med en airbrush sprøyte eller kjøp en selv (er ganske rimelige), skaff litt lakk og bruk den til å fylle igjen ripa, så rubber du det ned og polerer det opp igjen og ripen er borte: smil : funket fett på de småripene jeg hadde på min: rock :

hvor får man kjøpt en sånn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

søk på nettet, finnes mange steder og kjøpe det, clas olson, div hobbyforretninger osv, jeg kjøpte min på martinsen hobby på strømmen, husker ikke pris.

men er ett kjekt verktøy til å fikse små lakkskader: smil : lett og bruke og;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var uheldig i sommerferien. Sto parkert tilsynelatende trygt nok med bilen min, trodde jeg.

En guttepjokk klarte å dunke av alle ting badminton rackert i døra mi.

Å det blei en skikkelig kjøpesenter bulk.

Måtte inn til Oslo å taktstere skaden så foreldrene måtte punge ut.

Der fortalte billakkeren om et firma i Bergen som fiksa slike bulker uten å måtte lakke på nytt.

Lakkeren husket ikke navnet på firma, men er det noen her på forumet som veit hvilket det er???

De kommer visst ned til oslo i ny å ne å er visst mobile.

 

 

Fant du ut hvilket firma som gjorde dette i bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.karosseridoktor.no/

 

her står det noe om det!

 

 

Jarle Hovde er å anbefale på det sterkeste, mer dreven kar og den arbeidslysten han har skal du lete lenge etter, resultatet blir deretter og det blir strøkent ! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler teknikken som omtales på det varmeste, dersom lakken ikke er skadet. For et par år siden bygde jeg om understellet på 240'en min, og som en test gikk jeg inn i nærmeste rundkjøring i bortimot 70 kmt. Bilen greide det godt, men det jeg hadde glemt, var tennpluggnøkkelen som lå bak i kofferten. Og som smalt inn i sida med en solid utover-bulk som resultat. Nor Teknikk her i Stavanger gjorde en helt perfekt reparasjon uten lakkering, jeg tror de brukte nylon-dor og mange lette slag. Jeg greier ikke å finne skaden i dag, verken på inn- eller utsiden. Spesielt dyrt var det heller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut hvilket firma som gjorde dette i bergen?

Desverre så var det iikke Bergen firma kom fra, men Nor-teknikk.(tidligere omtalt i denne tråden).

Blei ihvertfall kjempefornøyd med resultatet. Bulken er borte.

http://www.norteknikk-as.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Noen som vet om noen som gjør slikt i Trondheim?

 

Har et par shopping bulker som skal bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Noen som vet om noen som gjør slikt i Trondheim?

 

Har et par shopping bulker som skal bort.

 

Ta deg en helgetur til hamar !

 

http://www.karosseridoktor.no/

 

Bedre blir det ikke uten lakkering : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.