hornet sluttet å virke på min 99 Passat

Anbefalte innlegg

hornet sluttet å virke på bilen, har kontrollert sikringen og den er hel, hva kan da være feil? syns egentlig at den virket ganske lav da den ennå fungerte. er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka kontakta ved fangern? Min hadde detti av en gang..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at det skulle være kontakten ved hornet da.. Er jo som regel to horn der og begge har hver sin plugg.. Så hadde den ene falt av så burde det andre ha fungert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at det skulle være kontakten ved hornet da.. Er jo som regel to horn der og begge har hver sin plugg.. Så hadde den ene falt av så burde det andre ha fungert.

 

tror jeg skal sjekke dette opp uansett jeg, syns det var lite lyd i den fra før, så det er jo mulig at den ene har vært falt ut tidligere. disse pluggene, er de plugget rett inn i hornene? kommer jeg til hvis jeg tar ut de plastrillen fremme i fangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at det skulle være kontakten ved hornet da.. Er jo som regel to horn der og begge har hver sin plugg.. Så hadde den ene falt av så burde det andre ha fungert.

 

 

Bare sette 12 volt på hornet det og se om dem fungerer... hvis du har hatt lav tut i fra før av så virker det som den ene var kaputt fra før av og den andre tok kvelden nå... Disse horna pleier og ryke ganske ofte.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipsene, får prøve dette ut i helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg skal sjekke dette opp uansett jeg, syns det var lite lyd i den fra før, så det er jo mulig at den ene har vært falt ut tidligere. disse pluggene, er de plugget rett inn i hornene? kommer jeg til hvis jeg tar ut de plastrillen fremme i fangeren?

 

 

Ja jeg mener at du skal klare å komme til hornet dersom du fjerner rillen.. Men hornene sitter på venstre siden når du står fremfor bilen dersom du ikke visste det :)

 

Og ja de er plugget rett på hornene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.